ЛОКАЛЬНІ СТУДЕНТСЬКІ МЕРЕЖІ
Для абонентів
Логін:
Пароль:








тел.: +38 (044) 206-32-55 тел.: +38 (093) 006-99-99


Корисна інформація  для абонента мережі:

1. Як дізнатися про стан свого балансу (рахунку)?

- Вхід на сторінку статистики (особистий кабінет): див. у договрі.

 (логін і пароль вказано у Вашому Договорі або у картці абонента)

2. В разі, якщо Ви забули або не встигли сплатити послугу вчасно. 1-го числа нового календарного місяця доступ до Інтернет буде заблоковано. Якщо це сталося, а доступ до Інтернет дуже важливо отримати саме зараз, то Ви можете скористатися послугою «Кредит». Ця послуга активується лише абонентом із свого «особистого кабінету статистики» і дає змогу працювати в Інтернет до 10 числа включно.

3. У мене не працює абсолютно нічого!

- Будь ласка, перед тим, як дзвонити до Служба підтримки (розділ контакти), перевірте стан Вашого рахунку!

   Можливо, доступу до Інтернету немає саме тому, що відсутні або замало коштів на Вашому рахунку.

4. Як сплатити за послуги мережі?

Існує декілька варіантів оплати послуг:

- Через будь-яке відділення банку, квитанцію можна завантажити в особистому кабінеті.

- На сторінці статистики (особистий кабінет) Ви маєте можливість оплатити послугу, не виходячи із дому, використовуючи платіжні системи VISA, MasterCard або WebMoney.

- Платіжні термінали NONSTOP24.